SPEJSONVLOG - ODNALEZIONY

SPInka Film Studio zaprasza na nowy odcinek vloga! Subskrybuj kanał i daj się ponieść absurdowi.
INST @SPEJSONVLOG
FB @SPINKA.BLOKEKIPA
SKLEP SPINKA.CUPSELL.PL ORAZ BLOKEKIPA.STORE

Ummæli

  1. venom TM

    venom TM20 klukkustundum síðan

    Moim zdaniem chujowo to wygląda, w sensie elementy.... Pod koniec są na postoju i postacie i bawara wyglądają jakby "normalnie" w las w tle wygląda jak chujowo wydrukowana tapeta. Żaden hejt tylko moje wrażenia po obejrzeniu. Pozdro

  2. Adam Lewicki

    Adam Lewicki3 dögum síðan

    to na dachu wygląda jak croissant

  3. Człowiek z nudnym życiem

    Człowiek z nudnym życiemDegi Síðan síðan

    Bo to jest croissant XD

  4. kamus69

    kamus694 dögum síðan

    czy ja mógłbym wiedzieć czemu Sz. P. Walaszek zaśmieca internet? proszę mi wytłumaczyć najpierw odcinek na którym Walu znika i jakiś film wklejony z innego odcinka blok ekipy (bo już nie mam szacunku by to napisać dużą literą) teraz film na którym Walu jest odnaleziony co czeka nas teraz? 1. "SPEJSONVLOG - ODNALEZIONY 2" 2. "SPEJSONVLOG - ODNALEZIONY 2" (jeszcze raz) 3. "SPEJSONVLOG - PIERWSZY TYDZIEŃ PO ODNALEZIENIU" 4. "SPEJSONVLOG - PIERWSZY TYDZIEŃ PO ODNALEZIENIU" (jeszcze raz) 5. "SPEJSONVLOG - PIERWSZY TYDZIEŃ PO ODNALEZIENIU" (i znowu) nie dziwię się czemu ukrywasz na prywatne albo usuwasz fajne wartościowe odcinki blok ekipy bo porządkujesz swój kanał usuń lepiej te spejsonvlogi zbędne powiedz mi jeszcze dlaczego w bajce używasz wulgarnych słów materiałów pornograficznych oraz odgłosu bąka jak u Wiesława Palety? otrzymujesz zgłoszenie

  5. It's Me

    It's Me5 dögum síðan

    Co to kurwa jest? Poniedziałek bez blok ekipy?

  6. Henryk Nowak

    Henryk Nowak6 dögum síðan

    Zawsze coś wkleją ciekawego ja naprzykład ten lagun

  7. Anet taia

    Anet taia7 dögum síðan

    Hahaha

  8. AmNotJOTDE Dorociak

    AmNotJOTDE Dorociak8 dögum síðan

    lagun xD od bladiiego

  9. Bity Kapciemwryj

    Bity Kapciemwryj8 dögum síðan

    Daewoo Lagoon to jest jak szczupak .Chaps i ręką ujebabana.

  10. Peter Carpowitz

    Peter Carpowitz8 dögum síðan

    Co za słabizna...

  11. Łukasz Grudziecki

    Łukasz Grudziecki8 dögum síðan

    Ty Czej Czej Czej co to tam siedzi na dachu? O kurwa to jest ten yy lagun. O kurwa japierdole kurwa

  12. Oskar Zieliński

    Oskar Zieliński9 dögum síðan

    Kiedy z więzienia wychodzi ten diler który te 10 tysięcy złotych wyrzucił na tory kolejowe bo przypominam 3 lata mineły

  13. Stif

    Stif9 dögum síðan

    Dajecie Spoko Miodzio 😁👌🏼👍

  14. Oliwier Płochocki

    Oliwier Płochocki9 dögum síðan

    Dlaczego oni się boją croissanta

  15. spidirmones

    spidirmones8 dögum síðan

    Bo to lagun był

  16. Alan Barteczko

    Alan Barteczko9 dögum síðan

    Kiedy nowy odcinek egzorcysty

  17. Mariooo Skrzyniarz

    Mariooo Skrzyniarz9 dögum síðan

    Spejson powiedz cieślakowi że ma auto z Polo Gang

  18. Bartosz Jasiorski

    Bartosz Jasiorski10 dögum síðan

    Uciekać to Lagun!!!!!!!!!!!!!

  19. Bartosz Jasiorski

    Bartosz Jasiorski4 dögum síðan

    @kamus69 taka osoba nie istnieje bo sam stworzyłem ją z części twarzy kilku, więc się odpierdol. Sam używasz nie swojej nazwy, zmień ją bo ten pedofil pod którego się podszywasz też może nie życzy sobie abyś używał jego nazwy

  20. kamus69

    kamus694 dögum síðan

    @Bartosz Jasiorski to czemu ta osoba jest na twoim profilowym? zmień je ta osoba też jest człowiekiem też ma uczucia i też ma swoją prywatność!

  21. Bartosz Jasiorski

    Bartosz Jasiorski4 dögum síðan

    @kamus69 nie, to nie Trump, to inna osoba.... odrazu widać. Po co Ci moja twarz XD? Sam byś się pokazał a nie

  22. kamus69

    kamus694 dögum síðan

    @Bartosz Jasiorski to nie Donald Trump? twarz podobna nie wnikam pokaż kozaczku swoją twarz na profilowym zobaczymy czy jesteś taki odważny

  23. Bartosz Jasiorski

    Bartosz Jasiorski4 dögum síðan

    @kamus69 przyjrzyj się. To nie jest pan Donald Trump. Ale czego mogłem się spodziewać po kimś kto ma taki nick

  24. Bartosz Górecki

    Bartosz Górecki10 dögum síðan

    Gaz coraz droższy. Niedługo nie będzie się z czego śmiać.

  25. Martis

    Martis10 dögum síðan

    Ty co tam siedzi na dachu, chyba Lagun!!! SPEJSON: O KURWA!!! HAHAHAHAHAHA!!!

  26. Krzysztof Kudzia

    Krzysztof Kudzia10 dögum síðan

    Dorysuj coś takiego jak Spejson jest w Holandii na lokacji firmowej i zawsze od roku kradną mu rzeczy osobiste a na drugi dzień wkrecają mu że ma schizofremie i alzhemiera i chodzą po pokoju wspollakorzy nago każe im prywatni ludzi za afere podkarpacka i wiele innych i jedyny co spejsonowi zostaje to napisac do prezydent rp + zrob film jak spejson idzie 30.09.2019 do dendysty i zostaje łowca skor Polaka z sochaczewa i testuje na nim leki i traci pamiec zgubil sie w wlasnym miescie , i wczepił mu czip i zattrxymuja mi prace serca plus boty 24 h na dobe z elektronicznymi torturami wkrecajac mu w programie że to rodzina i Policja z Tilburga a na końcu powińscie skonczyc film i powiedzieć prawde widza kim są tworcy spinka kapsel i skad czerpiecie inspiracje do bajki i ile osob nie zyje .Nara

  27. ToTaL

    ToTaL10 dögum síðan

    NO NO 2 TYGODNIE NA 1 ODCINEK

  28. MATEUSZ kk

    MATEUSZ kk10 dögum síðan

    Lagun rozjebał😅

  29. Twuj znajomy

    Twuj znajomy11 dögum síðan

    A może by tak jakiś urodzinowy vlog? Wiem ze juz po ale no

  30. kamus69

    kamus694 dögum síðan

    drogi kolego posłuchaj mnie może nie jesteśmy na ty ale wyczerpał mi się szacunek co do twojej osoby dlaczego na profilowym używasz zdjęcia naszego Prezydenta Polski P. Andrzeja Dudy? jaką czerpiesz z tego satysfakcję/radość? jeśli ten Pan przeżywa jakiś kryzys albo choruje? nie pomyślałeś o tym choć trochę?

  31. Ryszard Tutek

    Ryszard Tutek11 dögum síðan

    zajebiste

  32. Bodzio

    Bodzio11 dögum síðan

    O nie to lagun!

  33. Play Games PG

    Play Games PG11 dögum síðan

    Najlepszego!

  34. Adrian Gorajewski

    Adrian Gorajewski11 dögum síðan

    Są tu jakieś dziki? 🐗

  35. --

    --11 dögum síðan

    pierodle czo w szapke kdsx mac

  36. --

    --11 dögum síðan

    jakie kurwa rycerze, walu jest poprostu pierdolnięty no i panowie macie przejebame poprostu

  37. Teraflu Łowca

    Teraflu Łowca11 dögum síðan

    E a co sie stało z psem Wala bo już go chyba od dawna nie było

  38. Ray Peng

    Ray Peng12 dögum síðan

    " To jest ten... lagun" LOL HARD! :D

  39. good game

    good game12 dögum síðan

    Dobrze, że Walu się odnalazł

  40. Kamicio

    Kamicio12 dögum síðan

    DZWOŃ PO CHRONISKO LAGUN JEST JAPIERDZIELE ZARAZ WAS ZAGRYZIE

  41. kerkir 02

    kerkir 0212 dögum síðan

    Może Walu się odnalazł, ale odcinek w którym zaginął zaginął.

  42. Katarzyna Nowak

    Katarzyna Nowak12 dögum síðan

    Lagun morderca 😱

  43. Cezary

    Cezary12 dögum síðan

    Prawie jak w Otwock 🤣🤣🤣🤣🤣😋🙉🙉

  44. miszak32

    miszak3212 dögum síðan

    kiepskie

  45. Andreas

    Andreas12 dögum síðan

    Otyly panie, prosimy o wiecej

  46. Przemysław Gett

    Przemysław Gett12 dögum síðan

    Kiedy kolejny odcinek zajebiści jesteście

  47. Tomasz Walczak

    Tomasz Walczak12 dögum síðan

    Na Śląsku się wychodzi na dwór albo na plac. W W-ffce na dwór wychodzi się być może w samym centrum, a już 5 km od niego na podmiejskie/wiejskie pole.

  48. MESTI

    MESTI12 dögum síðan

    Panie Walaszek, Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin jeszcze więcej pizzy hawajskiej.

  49. Oliwier Kołodziejski

    Oliwier Kołodziejski12 dögum síðan

    To był rogalik XD

  50. Jakub Górny

    Jakub Górny12 dögum síðan

    Nawet smiejom się z tego mema na filipinach

  51. marcin tomaszek

    marcin tomaszek12 dögum síðan

    Czemu ta "blok ekipa" taka chujowa? Piniądze bierzecie za za zaniżanie poziomu? I tak jestem pewny że bierzecie.

  52. Burcio

    Burcio12 dögum síðan

    1:05 czy tylko ja pękam ze śmiechu przez spejsona? XD

  53. Chomik Telewizyjny

    Chomik Telewizyjny12 dögum síðan

    Ale gówno

  54. KSAV

    KSAV12 dögum síðan

    Ale spejson się obsrał pod koniec😂

  55. trotyl84

    trotyl8412 dögum síðan

    To jest ten lachon ..

  56. chleb z pieprzem

    chleb z pieprzem12 dögum síðan

    Lagun to najgorsze zwierzę świata zabija ludzi na mini 1s

  57. Mateusz Małkowski

    Mateusz Małkowski12 dögum síðan

    Gdzie jest poprzedni odcinek jak zapakowali Wala do Mondeo i wywieźli na KRK?

  58. F4sky

    F4sky12 dögum síðan

    kiedy normalny odcinek bo człowiek czeka na jedno minutowy film tydzień powinno być tak że wypuszczacie w poniedziałek normalne odcinki a w piątek te gówno

  59. Patryk Skromak

    Patryk Skromak12 dögum síðan

    Obstawiam że wyjdzie odcinek z zjebanymi lodami Ekipa 😂

  60. Bezkresny

    Bezkresny12 dögum síðan

    Eee ....

  61. Totalny Śmietz

    Totalny Śmietz12 dögum síðan

    Aż sprawdziłem o co chodzi z tym całym "lagunem", bo nie zajarzyłem - i chociaż tutaj śmisznie wyszło, to ogólnie historia (a może histeria?!?) jest tak dennie żenująca, że można ją porównać do śmiania się z gołej d*py.

  62. Lukas Suchansky

    Lukas Suchansky13 dögum síðan

    😂😂😂😂 Krakowski lagun 🤣🤣🤣🤣

  63. P S

    P S13 dögum síðan

    Ja się pytam, gdzie jest odcinek 227?! Ten z Walem w Krakowie to 228.

  64. Marcin Maciejewski

    Marcin Maciejewski13 dögum síðan

    Dlaczego nie ma pierwszego odcinka z wyprawy do Krakowa???

  65. MINO GAME ツ

    MINO GAME ツ13 dögum síðan

    1:5 Lagun XDDDDDD

  66. Przyszły Milioner

    Przyszły Milioner13 dögum síðan

    XD

  67. Hubert Czerwiński

    Hubert Czerwiński13 dögum síðan

    Nagrajcie parodie "kamerzysta na kanapkę" to będzie HIT!

  68. FrymuśniKamraci

    FrymuśniKamraci13 dögum síðan

    No na laguny trzeba uważać często w opakowaniach seven daysa sie potrafią zagnieździć

  69. GANG-LpS

    GANG-LpS13 dögum síðan

    Księga ulicy muwi jasno: Ten kto pokarze faka to będzie miał przypał do samego lata.

  70. MrAnonim

    MrAnonim8 dögum síðan

    Ortografia, nie ma rymu

  71. 阿animowy świr

    阿animowy świr13 dögum síðan

    :).

  72. Merbly !

    Merbly !13 dögum síðan

    Przeżyliście?!?! 😨

  73. snajper r

    snajper r13 dögum síðan

    Podobno dzisiaj Wojtas ma urodzinki

  74. aśka boniec

    aśka boniec13 dögum síðan

    no właśnie

  75. Pawel Licheniak

    Pawel Licheniak13 dögum síðan

    Co to jest Lagun?

  76. Marcin Symonowicz

    Marcin Symonowicz13 dögum síðan

    Spejson - Oooo Kurwa😂😂

  77. Fromixty

    Fromixty13 dögum síðan

    Krótkie, ale zajebiste

  78. Marcin Wysocki

    Marcin Wysocki13 dögum síðan

    Pewnie zatankują w Tarczynie teraz

  79. Marcin Grek

    Marcin Grek13 dögum síðan

    To uczucie kiedy reklamy trwają dłużej jak niż odcinek

  80. Urkam

    Urkam13 dögum síðan

    Nie wiem jak dla mnie to lepiej Knagun heh

  81. peger

    peger13 dögum síðan

    ROLF

  82. Bastian Obsztyfitykultykiewicz

    Bastian Obsztyfitykultykiewicz13 dögum síðan

    Ja bym was zabrał. Ale prosto na komendę

  83. Kam Us

    Kam Us13 dögum síðan

    Osoby które nie lubią spejsonvlogów bo są a krótkie niech dadzą lika

  84. Rafał Wiśniewski

    Rafał Wiśniewski13 dögum síðan

    Idiota walaSZEK

  85. Radek

    Radek13 dögum síðan

    Co to jest k..wa lagun.. sorry

  86. BBEJ

    BBEJ13 dögum síðan

    Hehe króciutkie ale zabawne. Walaszek czekam na dłuższe odcinki. Pozdro Mordeczko.

  87. TWÓJ STARY 3000

    TWÓJ STARY 300013 dögum síðan

    Był Instrybutor teraz był ten no lagun czy tam coś a potem może będzie o kamusiu xdd

  88. szymson

    szymson13 dögum síðan

    1:08 no zlałem się xd

  89. Jerzy Fabjan

    Jerzy Fabjan14 dögum síðan

    kiedy przeróbka z "kurwa moje pole"? xd

  90. Forexky

    Forexky14 dögum síðan

    walaszek czekamy na kolejną część kopy cwila

  91. Ninjownia Squad

    Ninjownia Squad14 dögum síðan

    Mi się wydaje, że z wnukiem babka oglądała pokemony i myślała, że to "Kakun" i powiedziała "Lagun". Wygląd bardziej pasuje i miejsce występowania ;P

  92. Koksiaczek

    Koksiaczek14 dögum síðan

    Lagun to mnie rozwalilo

  93. engels1978

    engels197814 dögum síðan

    Nareszcie coś bez Reklamy!

  94. Luki zdzichu

    Luki zdzichu14 dögum síðan

    Walaszek w weekend majowy przyswietowal i film krótki 😁😂

  95. szalonypapik

    szalonypapik14 dögum síðan

    xD

  96. Zakiro

    Zakiro14 dögum síðan

    Grubas dał z siebie nawet nie 30% tylko 8

  97. Olxey

    Olxey14 dögum síðan

    Zrób odc specjalny że rudy studiował prawo i obronił magistra oraz został zatrudniony w prokuraturze.

  98. Kacper Hoza

    Kacper Hoza14 dögum síðan

    super dwa tygodnie czekania na 1:20 odcinaka -1000 walaszek

  99. Enduro Koxo

    Enduro Koxo14 dögum síðan

    Ja pierdole, kurwa

  100. lollol 695

    lollol 69514 dögum síðan

    LAGUN? TUTAJ? MYŚLAŁEM, ŻE ONE ŻYJĄ TYLKO NA SAN ESCOBAR?!

  101. Maksymilian Gustowski

    Maksymilian Gustowski14 dögum síðan

    Zajebisty odcinek tak jak zawszę

  102. budzik12

    budzik1214 dögum síðan

    Ja też mam takich rycerzy na balkonie i się pojedynkują cały dzień

  103. Wladczy Roman

    Wladczy Roman14 dögum síðan

    Grubasie gdzie nowy odcinek ?

  104. Jan Kowalski

    Jan Kowalski14 dögum síðan

    Dno. Walaszkowi się pomysły skończyły

  105. Trawka

    Trawka14 dögum síðan

    XD fajny lagun

  106. Maciek Koznawski

    Maciek Koznawski14 dögum síðan

    to jest rogalik a nie lagun jest smaczny

  107. hejka tu lenka je ludzi

    hejka tu lenka je ludzi14 dögum síðan

    Xd z ten lagun mnie rozjebal

  108. hejka tu lenka je ludzi

    hejka tu lenka je ludzi4 dögum síðan

    @kamus69 Xd nie zesraj się

  109. kamus69

    kamus694 dögum síðan

    posłuchaj mnie a co gdyby Lenka z kanału Hejka tu Lenka zobaczyła twój komentarz i twój nick? oskarżyłaby cię o naruszenie RODO i jej prywatności radzę ci zmienić nick albo ja cię oskarżę za dręczenie łączę się już z policją ale mogę się rozłączyć jak podejmiesz odpowiednie kroki ale z internetu nic nie znika wszystko można odzyskać z łatwością więc na wszelki wypadek dzwonię oczekuj sądowego wezwania

  110. Paweł Pawełkowicz

    Paweł Pawełkowicz14 dögum síðan

    hahahahhahahaha. najlepszy odcinek!!!!

  111. Cytrynowy Filip

    Cytrynowy Filip14 dögum síðan

    0:30 Podoba mi się, jak podkreślił, że wychodzi na DWÓR xD

  112. Filip PG3D

    Filip PG3D14 dögum síðan

    Miłego oglądania🔥